52 poptávek na pergoly v 1Q2025

Jednou z našich nejnovějších case-studies je ta na pergoly v Plzni, kde jsme pro našeho klienta sehnali během prvního kvartálu roku 2025 přesně 52 poptávek na vyhotovení pergoly na míru.

Trh byl obecně v tomto čase v útlumu protože na zahradě nikdo netrávil čas avšak i tak se nám i klientovi dařilo a výsledek je, že má vyprodáno až do léta 2025 a mohli jsme tak marketingové investice utlumit.

Co jsme pro klienta realizovali?

✅ Postavení vstupní stránky na míru

✅ Vytváření obsahu, realizace naší jednoduché SEO strategie

✅ Základní kampaně v Google Ads a Facebook Ads

Na výsledky se můžete podívat níže. Když jsme web přebírali do správy tak na tomto projektu byly maximálně dvě návštěvy denně. A po třech měsících? Dosahujeme průměru 24 návštěvníků, web dále roste jak na něm pracujeme.

Návštěvnost z vyhledávání od začátku roste

Nicméně není to jen organický růst, který nám zajistil růst. Hodně jsme web podpořili i kampaněmi zejména pak v březnu kdy jsme prakticky vyprodali kapacity tohoto klienta až do léta 2025, takže jsme kampaně utlumili.

Jak vypadají leady v tabulce

Pro potřeby tohoto klietna jsme vytvořili landing page na které komunikujeme všechny možné detaily, plně se o ni staráme my díky čemuž za stejný budget zvládneme doručit více výsledků…

Landing page obsahuje fotky a detailní obsah

… jak můžete vidět tak klient má hodně svých fotek, které jsme při propagaci jeho produktu (pergol) mohli využít a díky tomu je celkový web velice povedený a konverzní.

Jaká byla investice do tohoto projektu?

💰 7 500 Kč šlo do reklamních systémů

💰 60 000 Kč šlo do naší práce

Práce na SEO má u klienta dlouhodobý účinnek, ve výsledcích bude se svým webem delší dobu.

Vyplatila se tato investice?

Je relativně brzo hodnotit, protože spoustu zakázek je ještě v procesu. Každopádně už teď to vypadá že klient v mínusu nezůstane.