Jednou z našich nejnovějších case-studies je ta na pergoly v Plzni, kde jsme pro našeho klienta sehnali během prvního kvartálu roku 2025 přesně 52 poptávek na vyhotovení pergoly na míru.
Trh byl obecně v tomto čase v útlumu protože na zahradě nikdo netrávil čas avšak i tak se nám i klientovi dařilo a výsledek je, že má vyprodáno až do léta 2025 a mohli jsme tak marketingové investice utlumit.
Co jsme pro klienta realizovali?
✅ Postavení vstupní stránky na míru
✅ Vytváření obsahu, realizace naší jednoduché SEO strategie
✅ Základní kampaně v Google Ads a Facebook Ads
Na výsledky se můžete podívat níže. Když jsme web přebírali do správy tak na tomto projektu byly maximálně dvě návštěvy denně. A po třech měsících? Dosahujeme průměru 24 návštěvníků, web dále roste jak na něm pracujeme.

Nicméně není to jen organický růst, který nám zajistil růst. Hodně jsme web podpořili i kampaněmi zejména pak v březnu kdy jsme prakticky vyprodali kapacity tohoto klienta až do léta 2025, takže jsme kampaně utlumili.

Pro potřeby tohoto klietna jsme vytvořili landing page na které komunikujeme všechny možné detaily, plně se o ni staráme my díky čemuž za stejný budget zvládneme doručit více výsledků…

… jak můžete vidět tak klient má hodně svých fotek, které jsme při propagaci jeho produktu (pergol) mohli využít a díky tomu je celkový web velice povedený a konverzní.
Jaká byla investice do tohoto projektu?
💰 7 500 Kč šlo do reklamních systémů
💰 60 000 Kč šlo do naší práce
Práce na SEO má u klienta dlouhodobý účinnek, ve výsledcích bude se svým webem delší dobu.
Vyplatila se tato investice?
Je relativně brzo hodnotit, protože spoustu zakázek je ještě v procesu. Každopádně už teď to vypadá že klient v mínusu nezůstane.