Vyladění si lokálního SEO svépomocí může dávat smysl, avšak pamatujte na to že nejste SEO konzultant a vaše přidaná hodnota pro vás business je primárně v tom že rozvíjíte služby.
Akvizici zákazníků v podobě optimalizace vašeho webu pro vyhledávače je něco co se dá úplně v pohodě delegovat. Může to být otázkou peněz, ale z naší zkušenosti se dá vždy přijít na nějaký udržitelný způsob. Každopádně pokud se do toho chcete pustit tak byste si měli TEĎ HNED PROJÍT následující věci…
- Umíte se dostat k vašemu profilu na Google My Business a Firmy.cz
- Zkontrolujte si, že máte správně nastavený e-mail
- Zkontrolujte si, že máte správně nastavený telefon
- Zkontrolujte si, že máte správně nastavenou otevírací dobu
- Zkontrolujte si, že máte správně nastavenou adresu
- Zkontrolujte si hlavní ktegorii a že je správně nastavená
- Zkontrolujte si hlavní fotku vašeho zápisu a že je reprezentativní
- Pokud nemáte vyplněné služby tak dává smysl je vyplnit
Výše jsme vám dali veškeré tipy co zvládnete sami k tomu aby vaše lokální SEO lépe fungovalo a pro dnešek jste udělali vše co šlo. Pokud chcete jít do větší hloubky a zanecháte nám níže e-mail pak vám pošleme naší příručku která vás dostane trošku dál…
… kdybyste však chtěli jít do větší hloubky tak dává smysl se ještě podívat na recenze a podívat se kdo si co o vás myslí. Avšak pozor, neberte to s horkou hlavou často ten kdo vám to co napsal myslí konstruktivně a nemá smysl na recenze odpovídat s horkou hlavou. Ale o tom zase někdy jindy.